Saturday, May 2, 2009

Sanoramen ''OGURAYA'' in Sano city in Tochigi prefecture.



Hi! This is Miki.

I went to Sano on a short trip. This is the famous Sano ramen house "OGURAYA'' in Sano. Everyone waits a long time for ramen. My family waited there for 40 minutes. This ramen restaurant is crowed all day, but the Sanoramen and dumpling is very very nice, and well worth the wait.

And.. I found this bollard (?? Umm like a guardrail post I think), which someone put sparrow statues on. It's rare and cute.

-Miki


こんにちわ。みきは今日は日帰りで佐野に行ってきました。
佐野ラーメンで有名な、おぐら屋にもいってきました。
40分くらい待ちましたが、ラーメンと餃子はとてもおいしかったです。
あと、通行止め?に使われるものなのでしょうか、
ガードレールのようなものに、スズメのオブジェをつけてるかわいいものを見つけました。
珍しくてかわいいです。

みき

4 Comments:

Hanabi said...

MIKIさん、初めまして*^-^*
先日はスミマセンでした!! 花火といいます^-^

ラーメン、美味しいですよね(>_<)♪
MIKIさんもご家族も、楽しい一日を過ごすことができて、よかったなあと思います^-^
鳩のオブジェ、和みますね~♪
写真をありがとうございます☆☆

miki said...

花火さんこんにちわ!コメントありがとうございます。
この車止めの鳥、めずらしいですよね!!
佐野って何気に穴場スポットがたくさんありました。
ラーメンに何時間もならぶなんて~とお母さんと姉に文句いってたのですが、
並んだかいがありました。
ラーメンってとっても美味しいものなんですね♪あまり外出先でラーメンを食べることがないので、感動しました♪

almostotaku said...

What are those birds made out of?

miki said...

Hello! Edo 3 ! ;)
umm your question is good question .+)
umm but me neither.I'm not sure.
maybeeee steel like that ??
ohh,my eyes are tired and stiff neck.
I watched a lot of movie today .
but I had a good time for English listening lesson .

Almost Otaku © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO